פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום לכולם, יש לי התלבטות ממש קשה ואני אשמח לחוות דעת! אני בת 24, גרה בחיפה ואני רוצה להתחיל ללמוד השנה עבודה סוציאלית. הדילמה שלי היא כזאת- להתחיל באוניברסיטת חיפה או במכלל תל חי. בעיקרון אני מתקבלת לשני המוסדות האלה אבל אני יודעת שבתל חי יש יותר חיי חברה, אני חושבת שיהיה לי שם יותר כיף במיוחד אם אני אגור באחד הקיבוצים. ואוניברסיטת חיפה יותר נוחה לי- זה קרוב לי לבית כך שאני אוכל לחסוך שכר דירה, אני אוכל להשאר בעבודה וזה פשוט יותר נוח מבחינה כספית. לא שאני במצב כספי רע, אני יכולה להרשות לעצמי להחזיר דירה אבל יותר נחמד לעבוד פחות ולחסוך... מה כדאי לי לעשות?? אני ממש חייבת עזרה, אני לא יודעת מה לעשות כבר :) תודה רבה רבה מראש!!
לא הולכים ללמוד בשביל חיי החברה אלא בשביל התואר וההשכלה. אם את מחפשת חיי חברה, הכי טוב להיות בים או בטיול ישראלים במזרח. יש מקומות אחרים בהם תוכלי לשלב תואר איכותי עם חיי חברה טובים, למשל אוניברסיטת בן גוריון.
בקי חיימוב | 14:44  22/05/11
שני שלום, אני מבינה את השיקול החברתי, אך חשוב גם שתתני את ההתייחסות לשאר הפרמטרים. לא קל לעבוד במהלך התואר הראשון, בעיקר לא בשנתיים הראשונות ועם זאת לא מעט סטודנטים עושים את זה. איש לא יוכל לומר לך מה עדיף, כל אדם יתייחס לכך בצורה שונה. הייתי מציעה לך לבחון גם את רמת התואר עצמו, ולהתעייץ עם חברים/אנשים שלמדו את התואר שאת תלמדי בכל אחד מהמוסדות. אולי זה יעזור לך להחליט... בהצלחה
סגור