פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מצאתי דרך האינטרנט מוסד אחר, מכללת ביטוי ברמת גן. גם בשיחות הטלפון וגם בפגישת היעוץ השאירו עליי רושם ויצאתי מרוצה ומחוייכת. אך לפני שמצאתי את מכללת ביטוי באינטרנט, לא שמעתי מעולם על המוסד הזה.. ופה מתחילה ההתלבטות שלי.. רציתי לדעת האם יש מישהו\י שלמדו במכללת ביטוי או מכירים מישהו.. האם המקום מומלץ? האם הצוות הניהולי וצוות המורים מקצועיים ונחמדים כל כך כמו שהם הציגו בשיחת הטלפון ובפגישה..? אני מעוניינת בלימודי עיצוב אופנה למסלול תואר ראשון.. עברתי על כמה בתי ספר וזה הבית ספר שבאמת נתן לי הרגשה טובה.. ממכון אבני לא התרגשמתי כלל, שנקר זה בלתי אפשרי מיכוון שאני לא יכולה ללמוד בצורה אינטנסיבית מידי וזאת גם הסיבה שמכללת ביטוי התאימה לי (שלוש פעמים בשבוע לתואר). אם יש חות דעת על המקום ממש אשמח כי המבחנים ביום שני הקרוב!
יעל שלום, תחילה הייתי מציעה לך לגשת למבחנים בלי קשר לתגובות האנשים כאן, כך תוכלי לפתוח יותר אופציות ללימודים, שגם ככה צימצמת לפי מה שתיארת. במקביל את יכולה לפנות לפורומים בתחומי העיצוב, ואפילו למקומות עבודה אשר יוכלו לתת את דעתם בנוגע לתואר העדיף. בהצלחה
סגור