פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
נופר | 13:43  15/04/11
שלום, אני מעוניינת להתחיל ללמוד תואר ראשון בניהול בפתוחה. 1. הייתי ביום פתוח וראיתי ממה מורכב התואר בגדול, ראיתי קורסים כמו חשבונאות, מימון, מבוא לכלכלה וכד" . יש לי ממוצע גבוה בת. הבגרות אך עשיתי 3 יחידות מתמטיקה זה לא יקשה עליי בקורסים האלה?? 2. יש אפשרות לשלב ניהול עם משאבי אנוש? או שזה נקרא יחסי עבודה בפתוחה? תודה רבה!!
בקי חיימוב | 16:48  20/04/11
נופר שלום, לשאלתך הראשונה- הקורסים שציינת אכן דורשים חשיבה שהיא מעט מתמטית, אך לא חייב להגיע אליהם עם ידע שהוא רחב יותר מ-3 יח"ל במתמטיקה. שימי לב שזה גם לא חלק מהדרישות של מוסדות הלימוד השונים בקבלה לתחום הזה. לשאלתך השנייה- למיטב ידיעתי אין בפתוחה לימודי משאבי אנוש, ולכן לא מכירה שילוב שכזה שם. יש מוסדות לימודים אחרים אשר כן מאפשרים את השילוב בין ניהול למשאבי אנוש. יכולה לבדוק באתר או ליצור עימנו קשר טלפוני- 03-9700160. בהצלחה.
נופר | 20:25  20/04/11
אוקי.... עכשיו, איך בדיוק מתנהלת צורת הלימוד בפתוחה? לפי מה ששמעתי הרבה לומדים לבד , בעצמך.. זה באמת ככה? ושתיים, אם אני מחליטה ללמוד תואר ראשון בניהול. התואר עצמו נקרא תואר בניהול? או תואר במדעי החברה? מאוד חשוב לי לדעת זאת. תודה רבה!!
סגור