פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
טל | 04:28  04/01/11
היי אני שמעתי על מסלול של דיפלומטיה ואסטרטגיה..בבינתחומי בהרצליה..זה ללמש ממשל וההתמחות זה דיפלומטיה..ואסטרטגיה. הייתי מעוניין לדעת מה אתם יודעים על המקצוע,האם הוא מבוקש..מה זה בעצצם דיפלומטיה..ואיפה אפשר לעבוד בזה ,אפשר גם לעבוד בחו"ל? ועוד שאלה ,לגבי יחב"ל עם תקשורת/משפטים/סוציולוגיה. תיראו אמרו לי שיחב"ל ללימוד זה מקצוע ולא תואר וזה נכון אבל השאלה היא ברגע שאני משלב את זה עם תקשורת..או משפטים או סוציולוגיה זה נעשה כבר יותר מהותי ומבוקש? תודה רבה רבה אשמח אם ת פרטו לי!
כמו ברוב התארים במדעי הרוח והחברה, אתה לא צריך להתסכל על ה"מה עושים עם זה". אלו תארים כללים יחסית, שנועדו יותר "לפתוח לך את הראש" וללמד אותך איך ללמוד ופחות ללמד אותך מקצוע תכלס.
אוקיי, ובגלל שאלתי שאם אני משלב עם למשל יחב" עם משפטים או תקשורת..זה כבר מקבל תמונה אחרת או שזה עדיין תואר כללי מידי? תודה .
בכל מקרה, התארים האלו ממדעי הרוח הם תארים כללים. מי שרוצה להתמקצע בתחומים באלו בדרך כלל ממשיך הלאה לתואר שני וצפונה. שילוב של חוג אחד ממדעי הרוח עם חוג ממדעי הטבע זה כבר משהו אחר. שילוב כזה אתה יכול למצוא רק באוניברסיטאות ולא במכללות.
אוקיי ,תודה רבה גבי!
סגור