פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום לכולם. רציתי לברר משהו חשוב. מתי נסגרת ההרשמה לפקלוטה להנדסה באונ' תל אביב (להנדסת תעשייה וניהול, למשל). אני חייב לעשות בגרות בפיזיקה, והבגרות היא רק בקיץ 2011,אין מועד חורף (אפילו אין לה תאריך עדיין, אבל בסביבות יוני-יולי). בעיקרון הציון בבגרות בפיזיקה יעלה לי משמעותית (אם יהיה גבוה וגם אם לא כל כך, בגלל בונוס), את הממוצע - וכך את ציון הסכם. כלומר זה בעצם מה שיקבע לי אוכל להתקבל או לא להתקבל ללימודים. עכשיו רציתי לדעת, יש מצב שאני אוכל להספיק להירשם(במידה וציון הסכם יהיה אכן מספיק מבחינת החתך קבלה)ללימודים באוק' 2011 ? אני ממש ממש לא מבין בכל עניין הרישום. עד מתי אפשר להירשם לפקולטה להנדסה באונ' תל אביב? אם אני ארשם מאוחר זה יפגע בסיכויי הקבלה אפילו אם ציון הסכם הוא גבוה ? כמה זמן בכלל לוקח לבדוק בגרות בפיזיקה עד שנותנים ציון סופי? אני יוצא מנקודת הנחה שאני לא רוצה לעשות מכינה - אלא להשלים את הבגרות בפיזיקה(!) ולבדוק האם זה יהיה אפשרי תודה רבה !!!
רציתי להוסיף : אני יודע שיש כמה מכללות שניתן להתחיל במועד חורף ... האם באונ ת"א' ניתן להתחיל ללמוד בחורף ולא באוקטובר? איך זה הולך בדיוק עם כל הקטע של להתחיל ללמוד במועד חורף ?
סגור