פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום! אני מעוניינת להתחיל ללמוד שנה הבאה הנדסה רפואית בהתמחות מכשור רפואי. רציתי לדעת, עד כמה המקצוע הזה מבוקש? כדאי לי ללכת ללמוד אותו? בכללי אני חושבת בערך שנתיים וחצי מה ללמוד והמקצוע הזה ואופטומטריה הם אלו שכרגע עולים לי לראש, אני קשה. אשמח אם תחזיר לי תשובה
שלום אסתר, להלן התשובה שקיבלתי מפורום הנדסה: ההתפתחות בתחום הרפואה, הביאה לפיתוח טכנולוגיות חדישות ושימוש נרחב במכשור רפואי המשמש כאמצעי חיוני בטיפל הראפואי. לימוד במקצוע ההנדסה הרפואית בהתמחות מכשור רפואי נועד בכדי לתת מענה לצרכים ההולכים וגוברים של המערכת הרפואית. הלימודים נועדו כדי להכשיר את הלומד להשתלב בעולם הרפואה והטכנולוגיה המתקדמת. לעומת זאת התחום של אופטומטריה הינו תחום ממוקד יותר העוסק במדידת שברית קרני האור בעין, במערכת הראיה ובחוש הראיה אצל בני אדם. בשל ההתפתחות התמידית של תחום הרפואי קיים ביקוש בתחומים אלו לעובדים אני יכולה להמליץ לך לפנות למוסדות המלמדים תחום זה ולבדוק איתם מהו אחוז הבוגרים שהשתלבו בתעשייה ובאילו מוסדות עובדים. בנוסף אמליץ לך לדבר באופן אישי עם בוגרים שסיימו תחום לימודים זה לשמוע את התרשמותם. במידה ותרצי מידע נוסף אנא כתבי לי במייל. בהצלחה
היי אסתר, ראיתי את השאלה שלך ובתור מישהי שסיימה את לימודיה לפני כשנתיים בתחום המכשור רפואי ולמרות שאת הסטז' שלי עשיתי במקומות מוכרים אני כבר שנתיים מחפשת עבודה בתחום ולא מוצאת אז אם את בהתלבטות לדעתי כדאי לך להוריד תחום זה, אני כיום מבררת על הסבה לעבודה סוציאלית וזאת לאחר שלמדתי 3 שנים בלי שום מילגה ולימודי לא קלים בכלל. בכל אופן שיהיה לך בהצלחה בכל תחום שתיבחרי.
תודה רבה!
סגור