פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום , אני הנדסאי אלקטרוניקה ולאחרונה קיבלתי מידע על תואר ראשון בניהול תעשייתי בספיר לפי מה שהבנתי כעיקרון זה לימודים כמו של מהנדס תעשיה וניהול רק שזה BA ואני מבקל עוד נקודות זכות כיוון ההנדסאי שביידי אני מעוניין לשמוע עצות מבוגרים של המסלול הזה ובכלל כל עזרה שתוכל לעזור לי להגיע להחלטה אם בתהליך מציאת עבודה לאחר סיום התואר והאם כדאי בכלל ?
חנית נוה | 15:36  02/09/10
שלום יניב, התואר בספיר למיטב ידיעתי מתפרס על פני 3 שנים (כולל סמסטר קיץ). איני מכירה באופן אישי את המסלול אך מתכני התואר עולה כי קיימים קורסים חופפים לקורסי הנלמדים במסגרת תואר בהנדסת תעשייה וניהול אך יחד עם זאת הבסיס המתמטי הנלמד שונה ועל כן התואר אינו תואר במדעים מדויקיים (אכן כמו שציינת הינו BA ולא BSc). גם במסגרת לימודי תואר ראשון בהנדסה ישנה הכרה בלימודים קודמים מעצם היותך הנדסאי. על כן, הייתי ממליצה לך לנזסות ולשוחח עם בוגרים משני התחומים ההלו על מנת לשמוע מהם על התרשמותם ואז להחליט באיזה מסלול לבחור. במידה ותרצה ייעוץ אישי ופרטני אתה מוזמן לכתוב לי למייל. חנית
סגור