פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום התקבלתי ללימודים להנדסת מערכות תקשורת אבל אני שומע מהרבה אנשים את ה"עצה" שעדיף ללמוד חשמל אם כבר פונים להנדסת תקשורת. אני יודע שחלק גדול ממה שנלמד בחשמל נלמד גם בתקשורת ולהיפך. אני מחפש מבחינתי לפתוח בפניי כמה שיותר דלתות ולשלב בתואר גם תכני תכנות (שהבנתי שבמערכות תקשורת יש יותר) שמצאתי את עצמי מתחבר אליהם יותר מאשר לתכנים תיאורטיים בפיזיקה ומתמטיקה. האם כך הדבר? האם כדאי לנסות לבצע מעבר ולהתקבל להנדסת חשמל כדי לא לסגור בפניי אופציות? ואם אפשר לשפוך קצת יותר אור על ההבדלים בין המחלקות גם אשמח. תודה
חנית נוה | 15:33  02/09/10
היי זיו, הייתי ממליצה לך לקבל קצת יותר אינפורמציה על ההבדלים בין התחומים ממוסדות שמלדמים תחומים אלו. מאחר וכמובן שקיימת חפיפה מסוימת בלימודי הבסיס של שני תארי הנדסה אלו אך ההתמקדות בתקשורת תהיה יותר על קורסי מחשוב וטלקומיוניקציה לסוגיה ואילו בהנדסת חשמל ההתמקדות תהיה יותר על פיזיקה ואלקטרוניקה. כדאי יהיה גם אולי לשמוע מבוגרים בתחומים הללו אילו תפקידים הם ממלאים בעבודתם על מנת שתתרשם למה אתה יותר נוטה.
סגור