פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, רציתי לדעת אם ניתן להתפתח בתחום התכנות (לא רק בניית אתרים) והעיצוב הגרפי עם קורס קצר בתחומים הנ"ל והאם בתחומי המחשבים אנשים לא עד כ"כ מרובעים שהם חייבים לראות תעודות של לימודים אקדמים ( : ?
בוריס | 12:13  18/07/10
יש קורס נראה לי מאוד מתאים למה שאת מחפשת, זה במכללת הייטק וקוראים לו וואבמאסטר עם PHP של פיתוח אפילקציות, זה גם תחום שפחות חשוב תואר, יותר תיק עבודות.
יעל | 14:45  19/07/10
תודה אבל למה דווקא אתה מציע את הקורס הזה?
דבר ראשון, תכנות ועיצוב גרפי לא קשורים קשר הדוק אחד בשני, ככה שבדרך כלל אלו 2 קורסים שונים מתחומים שונים. עיצוב גרפי משתייך יותר לעולם האומנות ,כמו מקצועות כגון ציור ומוזיקה, בעוד שתכנות יותר קרוב לתחום המדעים והמתמטיקה. זה נכון שמאחורי עיצוב גרפי עומד עולם שלם של פיזיקה,מתמטיקה ותכנות, אבל כיום יש תוכנות שעושות בעצמן את כל זה, ומה שנדרש זה אמנים שידעו לייצר דברים עם התוכנות האלו. בקשר לקבלה לעבודה, לכל משרה יש את הדרישות שלה. מי שעושה קורס מנהל רשתות לדוגמא לא יכול להתקבל למשרה שדורשת תואר ראשון במדעי המחשב, ולהפך. בקשר לקורס בתכנות, אני מאוד סקפטי לגבי אפשרויות התעסוקה לאחר מכן, בעיצוב גרפי אולי יש יותר סיכוי אם יש לך כישורים אומנותיים טבעיים. בהצלחה
מנהלת הפורום | 21:48  24/07/10
בתחום הגרפיקה ובניית אתרים, ניתן להתפתח גם עם הכשרה של קורסים מקצועיים בלבד, זה כמובן תלוי במידת הכישרון וכמובן ככל שיש עניין בתחום הרצון ללמוד עוד עולה, אך הלימודים לא חייבים להיעשות במסגרות פורמאליות.לגבי תיכנות לרוב כן יש דרישה ללימודים פורמאליים של תואר ראשון.
יעל | 22:19  24/07/10
האם אין מה לעשות עם קורסים בתחום התכנות (שאינם בניית אתרים) למי שאינו בעל תואר ראשון במדעי המחשב? אני לא מדברת רק על מסגרת של עבודה כשכירה קבועה אלא גם על עבודות עצמאיות. גיל, אני יודעת מה ההבדל בין עיצוב גרפי לתכנות מחשבים ובעצם מה שרציתי לברר זה האם כמו שבעזרת כישורים אומנותיים טבעיים אפשר להתפתח בתחום הגרפי וכדומה כך בעזרת כישורים לוגיים/מתמטיים טבעיים אפשר להתפתח בתחום התכנות וכדומה. תודה
המכון הטכנולוגי | 16:32  25/07/10
שלום יעל, המכון הטכנולוגי חולון מציע קורס פיתוח אפליקציות לרשתות חברתיות. מדובר בקורס רחב היקף להכשרת מפתחי web applications תוך התמקדות בפלטפורמות אייפון, אייפד, ואנדרואיד ותוך הקניית הידע הדרוש כדי לפתח web applications אשר מיועדים לדפדפנים אשר רצים על המחשב האישי. הקורס פותח על בסיס הציפיה שבשנים הקרובות יפותחו Rich Internet Applications באמצעות טכנולוגיות כגון: HTML 5, JavaScript, Ajax, וספריות מוכנות כגון jQuery. פרטים נוספים ניתן למצוא בקישור:http://www.hit.ac.il/icsweb/extra.asp?cat=1377&in=785 בכדי לקבל את כל המידע הרלוונטי לך, את מוזמנת לשלוח את פרטיך לכתובת המייל –exsd@hit.ac.il ואנו נשיב בהקדם. בהצלחה, טליה, נציגת H.I.T, המכון הטכנולוגי חולון http://www.hit.ac.il
סגור