פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רינת מורלי | 15:17  11/07/10
אני מאוד כמהה ללמוד תואר ראשון בעבודה סוציאלית,אך נזכרתי מאוחר מדי להירשם ובאוניברסיטאות ההרשמה סגורה.יש לי הנתונים לאוניברסיטאה,אך רק המכללות פתוחות כרגע בפני.השאלה שלי היא האם לפספס עוד שנה ולהמתין להרשמה הבאה בבן גוריון אושמא להסתפק בתואר של מכללה?כמו כן קראתי ביקורות שליליות על מכללת אשקלון.מישהו יכול לומר לי האם יש שחר לביקורות אלו ?האם התואר שם נחשב מבוקשבשוק העבודה?בבקשה עיזרו אוזל לי הזמן!!
גיל | 15:29  12/07/10
לי אישית אין את הנתונים להתקבל לאוניברסיטה השנה ואני יכול להתקבל השנה למכללה. למרות שאני יכול להתחיל ללמוד השנה, אני לוקח עוד שנה כדי לשפר ציונים כדי לנסות ולהתקבל לאונ'. לכן, את שכבר יש לך את הנתונים לאונ', צריכה לדעתי לחכות לשנה הבאה ולהתקבל לאונ' כי זה משפיע לאחר מכן על הסיכויים שלך להתקבל לעבודה ועל תנאי ההעסקה שלך. ההבדל בין אונ' למכללה בהחלט ניכר בשוק העבודה. בנתיים את יכולה לעבוד כדי לממן את התואר, ובכך להפחית את עומס העבודה שלך בזמן הלימודים ולהשקיע יותר בלימודים (תלוי במצב הכלכלי שלך כרגע). אם הנתונים שלך גבוהים כרגע, אולי כדאי לך לבדוק אם את מסוגלת לשפר את הציונים עוד יותר כדי לקבל מלגת הצטיינות.
מנהלת הפורום | 19:39  13/07/10
הי רינת חושבת שגם במכללות טוב ללמוד, וזה מאוד אישי כך שקשה ליעץ. מבחינה כלכלית עדיף אוניברסיטה. מציעה להשוות את קורסי הלימוד בעו"ס בכל מוסד לימודים ועל סמך זה לקבל החלטה.
נועם | 10:36  15/07/10
אם יש לך כשרון ושאפתנות - רק אוניברסיטה. לא משנה מה יגידו לך הרמה במכללות נמוכה משמעותית מהאוניברסיטאות. המעסיקים יודעים זאת והשוק מכיר את המגמה. אוניברסיטה תפתח לך דלתות רבות יותר מאשר 3 שנים במכללה. תעשי את השיקולים שלך.
סגור