פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רציתי לדעת במה אני יכולה לעסוק לאחר סיום התואר.. וכיצד תואר דו חוגי יכול להועיל לי, או שזה אותו דבר גם אם הייתי עושה תואר חד חוגי. אשמח לייעוץ..
מנהלת הפורום | 19:42  13/07/10
דו חוגי המשמעות שיש לך גם תואר ראשון בתקשורת וגם תואר ראשון בפסיכולוגיה. ניתן לעסוק בהרבה תחומים. מתקשורת ניתן להתפתח לתקציבאות, יחסי ציבור, תחומים עיסקים כגון: ניהול, מכירות ושירות לקוחות בחברות תקשורת. עם התואר בפסיכולוגיה ניתן לפנות לתחומי הדרכה שונים, משאבי אנוש, כ"א, גיוס, שירות לקוחות, עבודה הדרכתית-חברתית בסביבות טיפוליות כגון בהוסטלים, עבודה עם ילדים ועוד. וכמובן ניתן לעסוק בכל תפקיד המצריך תואר ראשון כלשהו.
עמית | 09:15  03/08/10
מבחינת תעסוקה חיפוש עבודה וכאלה אחרי תואר ראשון בתקשורת ופסיכולוגיה לא תהיה לך בעיה.. אבל רק לידיעתך, תואר ראשון בפסיכולוגיה לא אומר שאתה פסיכולוג, זה ייתן לך רק תואר שני בפסיכולוגיה באחד התחומים.. אני גם מברר על התחום הזה אז אני כבר מעורה... :) שיהיה המון בהצלחה!
סגור