פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אשמח לשמוע ממי שמכיר, למד או לומד תואר שני בייעוץ ארגוני. הדילמה שלי היא האם ללמוד את זה במסגרת תואר שני במנהל עסקים או שלא מה בעצם היתרון שכולם מדברים בללמוד ייעוץ ארגוני שהוא תחום ענקי בפני עצמו בשילוב עם מנהל עסקים והאם מדובר במאמץ הרבה יותר גדול? תודה למי שישיב
אורנית | 17:17  30/06/10
היי ילנה, אני עשיתי את השילוב הזה בחו"ל כי עוד לא היה את זה בארץ ואני מאוד מאוד שמחה לשמוע שיש הבנה לחשיבות של המקצוע הזה והשילוב בפרט, ואם אני מבינה נכון יש את זה בקריה האקדמית אונו... לגבי למה ללמוד את זה במסגרת תואר שני במנהל עסקים - תראי, איך שאני רואה את זה, מי שלומד ייעוץ ארגוני מתכנן לעסוק בזה וגם אם לא, רוכש את הידע לצרכים פרטיים (ידע כללי, התנסות וכו'). כך או כך - אני מרגישה שאי אפשר לקבל את הערך המלא של הלימודים בלי מנהל עסקים. כדי להפנים לחלוטין את כל מה שנלמד בייעוץ ארגוני, להבין מהלכים של חברות, מתחרים, מוצרים חדשים וכו' - אי אפשר ללמוד *רק* ייעוץ ארגוני. ולכן, יותר מכל שילוב אחר שאני מכירה - השילוב הזה הוא ממש מאסט. לגבי כמה עבודה קשה זה - זו עבודה, אבל לא היית רוצה לעשות תואר שני בקלות, נכון? בהצלחה!
שלום ילנה, אני תומכת בהמלצה של אורנית. גם אני לומדת היום מנהל עסקים לתואר שני במרכז האקדמי פרס ברחובות ובחרתי בהתמחות בייעוץ והתנהגות ארגונית. לשאלתך , אני רוצה להדגיש כי גם למי שכבר עובד בתחום של משאבי האנוש, לימודי מנהל העסקים מאד תורמים להבנה ולידע שלך לגבי הסביבה העסקית שבה את עובדת. במיוחד חשוב הידע הזה אם את מתכוונת להתקדם לתפקידים בכירים ולעבוד בייעוץ ארגוני בחברות גדולות. קשה מאד ליזום ולקדם תהליכים ארגוניים בהיקף גדול ובהצלחה מבלי להבין את האסטרטגיה השיווקית, את הרקע המימוני והתפעולי שלה.
סגור