פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב, אני חיילת משחוררת בסה"כ חודשיים, כרגע עובדת וחוסכת ומעוניינת להתחיל ללמוד באוקטובר 2011. אני יודעת שאלך לתחום מנהל עסקים אבל חסר לי המון מידע לגבי התחום בגדול, המסלול, הלימודים. קראתי המון פה באתר ועוד על הנושא ועדיין יש לי שאלות ללא תשובות, אשמח אם אוכל לקבל כאן מענה. דבר ראשון, - תואר ראשון במנהל עסקים לרוב משולב בעוד מסלול, כלומר, אני יכולה לבחור ללמוד מנהל עסקים וכלכלה? מנהל ושיווק? ולגבי התואר בסופו של דבר, אני אקבל תואר ראשון במנהל עסקים וכלכלה יחד? כיצד זה עובד? דבר שני, אני יודעת שארצה להתקדם ללימודים לתואר שני ואף הלאה (אך עד אז יש זמן), אני מאד אוהבת לבוא במגע עם אנשים, להדריך ולהרצות וגם את התחום הניהולי והכספי. כלומר, אני בן-אדם שמאד אוהב לנהל ולהוביל, לקחת יוזמה ולבוא במגע עם אחרים, וגם מאד מושך אותי התחום הכספי. רציתי לדעת האם אוכל להמשיך לתואר שני ולהכנס גם לחתום שמתעסק ביח"צ, בניהול והדרכת קבוצות, הרצאות ואפילו לבוא במגע עם אנשים ומנהלים, קשרים בחו"ל. האם באמת תואר ראשון במנהל עסקים וכלכלה הוא התחלה טובה כדיי להתפתח לכיוון או שעליי לחשוב על משהו אחר?! חשוב לי לציין שהתעניינתי תחילה בחשבונאות, אך פחות מושך אותי חשבונאות נטו ויותר מעניין אותי להתקדם לניהול כדיי שאוכל גם להתקדם ברמות אחרות וגם להתעסק בכלכלה. מקווה שהסברתי את עצמי כמו שצריך ושתוכלי להבין אותי ולתת לי תשובה בהתאם, תודה רבה, זהר.
מנהלת הפורום | 19:51  19/06/10
הי זוהר נסי לקצר שאלתך ולמקד ואז אענה, יותר מדי ארוך ומסורבל, מצטערת הלכתי לאיבוד...
סגור