פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עדי | 10:43  10/05/10
ההתלבטות שלי היא בין פסיכולוגיה(שזה תחום שמעניין אותי) עם כלכלה (קצת פחות מעניין) לבין מנהל עסקים עם כלכלה או פסיכולוגיה... לגבי פסיכולוגיה כלכלה אומרים שזה תפסת מרובה- לא תפסת , ושכדאי להתמחות בתחום אחד במקום להתפזר... ולגבי מנהל עסקים , עם מה עדיף לשלב את זה, עם פסיכולוגיה או כלכלה, הבנתי שעם כלכלה יש יותר אפשרויות תעסוקה.. בכל מקרה אני דיי מבולבלת ואשמח להמלצות או עצות אם יש פה מישהו שיכול לעזור..
דודו | 14:04  10/05/10
בס"ד אתה בהחלט צודק בזה ש תפסת מרובה- לא תפסת , אני חושב שתנסה לשלב בין שני דברים ואז תחליט איזה נושא לבחור , ואני אסביר . תקח את המקצוע שאתה יותר אוהב ללמוד , אבל תראה מה הביקוש בשוק , מה יצא לך מזה , כמה תוכל להרוויח בעתיד וכו' , אם תגלה שזה לא כמו שחשבת , תלך על הנושא הפחות מעניין אותך אבל עם יותר ביקוש וכו' . בהצלחה
בתיה | 11:32  12/05/10
עדי שלום, הזדהתי מאוד עם ההתלבטות שהצגת שכן בעבר היתה לי התלבטות דומה. מה שעזר לי , בין השאר,הוא קורס בכלכלה באו"פ שלמדתי לפני שבחרתי במסלול אקדמי. בסוף הקורס כלכלה כבר לא היתה אופציה מבחינתי.. מכל מקום נראה כי שיחה לצורך ברור הנושאים המעסיקים אותך יכולה להועיל. אשמח לעזור. אם תיהיה מעוניינת בפרטים, תוכלי ליצור קשר batyagf@gmail.com בהצלחה..
סגור