פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני בן 23 ואני מעוניין להתחיל ללמוד לתואר ראשון, ההתלבטות שלי בהתאם לנתוני הקבלה שלי היא בין הנדסת תוכנה באורט בראודה לבין תואר ראשון בכימיה בטכניון. נכון שמדובר על שני קצוות שונים לגמרי, אני אדם אשר מתעניין בתחומים רבים. אשמח לעזרתכם בהעלאת שיקולים שיסיעו לי לבחירה לאחד התארים. יש להתחשב ראשית בשכר ובביקוש לאחר קבלת התואר, בנוסף לגבי אופי ורמת קושי הלימודים בהשוואה של האחד לשני. תודה!
מנהלת הפורום | 13:57  02/05/10
השאלה האם תרצה להתעסק בתחום המחשבים או לחקור ולעשות ניסויים, השאלה האם תרצה סביבת עבודה משרדית או יותר של מפעל? מציעה לשוחח עם איש מחשבים לעומת כימאי ולבחון הבדלים. היות ומדובר בשני תחומים שונים קשה להצביע על העדפה, זה כמובן תלוי בעניין שלך, בכישורים שלך וכו'..
סגור