פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אהלן! אני מעוניינת ללמוד ריפוי בעיסוק יש לי פסיכומטרי 621 וממוצע 103, נתונים שלא מספיקים לקבלה לאוני'. ברצוני להתייעץ האם כדאי לדחות את הלימודים בשנה לשם שיפור הציונים, או להתחיל ללמוד השנה בקריית אונו? אם יש מישהו שלומד שם ויכול להעיד על טיב המכללה, טיב המרצים וכו..אשמח מאחר ואני לא מכירה אף אחד שלומד שם . תודה!!!!
לירון | 17:24  27/04/10
היי אני על סף סיום שנה א של לימודי ריפוי בעיסוק בקריה האקדמית אונו ואני יכולה קודם כל לספר לך שזה ממש לא קל. המון עבודה מבחנים קשים אבל עם זאת מאד מעניין ומאתגר יש לי חברה שלומדת באוני' ת"א ובוא נגיד שאין משהו מיוחד שהיא מספרת שגורם לי להצטער שלא התקבלתי לשם. להיפך, בוא נגיד שבכל הנוגע ליחס לסטודנט אין מה להשוות חוץ מזה שהראש החוג שלנו ד"ר שירה ילון היא ממש תותחית וכל מי שעוסק בתחום מכיר אותה בקיצור חבל על הזמן והמאמץ שלך בואי לאונו
מיטל | 14:15  16/05/10
בסופו של דבר כל אחד יבחר במוסד הלימודים בו הוא רוצה ללמוד בין אם זה בגלל היחס האכפתי והמסור או בין אם זה בגלל רמת המקצועיות. כיום מעסיקים רבים לא מייחסים חשיבות רק למי שהוא בוגר אוניברסיטה אלא האם בעבודה עצמה הוא פרקטי ולא טוב רק בתיאוריה וכמובן מהם הציונים שלו. למרות שישנם מעסיקים שעדיין יעדיפו בוגרי אוניברסיטה.
מיכל | 12:51  17/05/10
חבל שזה כך אבל לצערי רוב המעסיקים היום יעדיפו בוגר אוניברסיטה על בוגר מכללה, לא משנה כמה הוא תותח, בגלל זה עלינו לעשות את הרושם הראשוני הכי טוב שאנחנו יכולים, על מנת אולי "לחפות" על העובדה שאנחנו באנו מהמכללה, זה לא פייר אני מרגישה כאילו אני צריכה לשכור עו"ד בגלל שהחלטתי ללמוד במכללה אבל אלה החיים מה לעשות?
מנהלת הפורום | 13:58  02/05/10
אין תשובה ברורה וחד משמעית. בדקי גם את האופציה של לימודי שנה אחת באונו ולנסות ולעבור לשנה שנייה באוניברסיטה על סמך ציוני שנה ראשונה באונו..
סגור