פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
גיא | 19:48  24/04/10
שלום שמי גיא ואני ממש אובד עצות לגבי המשך לימודים לתואר שני שאני מאוד רוצה לעשות אך התחום שאני רוצה ללכת ללמוד לא נראה לי משהו מבוקש בשוק היום ואחרי התואר הראשון במדעי הרוח לא הייתי רוצה למצוא את עצמי שולח קו"ח לכל הכיוונים אלא משהו יותר מוגדר. התחום שבוא אני מעוניין ללמוד הינו איכות הסביבה אחרי בירורים הבנתי שתואר שני במדעי איכות הסביבה בא עם תיזה בלבד דבר שממנו אני נמנע כי אין לי צורך בזה לא מתכוון להמשיך לימודים לאחר תואר שני לכן הייתי שמח לקבל עצות לאן לפנות בעניין של ביקוש התחום בו אני רוצה ללמוד ואולי נושאים שקשורים למה שאני אוהב (איכות הסביבה) תחומים שאיתם אוכל להמשיך להתעסק גם אחרי הלימודים. תודה ושיהיה בהצלחה לכולם :)
סגור