פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני בחורה בת 22 רוצה להתחיל ללמוד באוקטובר הקרוב, יש לי תעודת בגרות ממוצע 86 פסיכומטרי 480 ולכן אני רוצה ללמוד במכללה כי באוניברסיטה לא יקבלו אותי. אני גרה ממש קרוב למכללה למשפטים ועסקים בר"ג ואני חושבת להתחיל ללמוד שם מינהל עסקים, אני קצת מפפוחדת כי אני לא מכירה אף אחד שלומד שם ואין לי את מי לשאול, אם יש כאן מישהו שיכול לעזור אני אשמח. בנוסף מרכז האקדמי באור יהודה זו מכללה יחסית חדשה והתואר שלהם עדין לא מוכר במוסד להשכלה גבוה, למרות זאת יש לי חברה שלומד שם והיא מואד מרוצה אבל אני חוששת כי המקום מאוד חדש ובכלל לא מוכר.
המכללה למשפטים ועסקים. אם את רוצה משהו במרכז הייתי ממליצה לך על הקריה האקדמית אונו. יש שם תוכנית מצויינת למנהל עסקים, והיא מוכרת כאיכותית בקרב חברות. מספיק רק שתקראי את רשימת המרצים ותראי איך זו הבחירה הטובה ביותר שלך.. לגבי אור יהודה אני לא ממש מכירה, אז לא רוצה להגיד, אבל באופן כללי אם את מתלבטת על מקום תלכי לבקר שם. בהצלחה!
מנהלת הפורום | 23:11  20/04/10
מציעה לך להסתובב קצת במכללות השונות ולבחון את האוירה וכן לנסות ולשוחח עם סטודנטים. לגבי מכללת אור יהודה אם לא קיבלו עדיין הכרה יש לבדוק איפה הדברים עומדים עם המכללה? לא כדאי ללמוד במוסד שאינו מוכר, כלומר להשקיע כ"כ הרבה שנות לימוד ובסוף לא לקבל הכרה. נשמע שהשיקולים שלך לבחירה מקצועית לא ברורים, שכן לא כדאי לבחור תחום עיסוק רק בשל העובדה שהלימודים קרובים לביתך, זה אינו שיקול מספיק.חשוב להביא בחשבון עוד שיקולים כגון: עניין, סיפוק, הבנה של התחומים בהם תעסקי בעתיד וכו'
סגור