פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מקסים | 17:38  16/04/10
שלום לכם , אני בהתלבתות כשה לגבי מה ללמוד לכן קצת רקע לפני זה: אני כרגע 3 שבועות לפני שחרור בן 23 , סיימתי תיכון במגמת אלקטרוניקה ותקשורת מחשבים. אחר כך - לימודי הנדסאי אלקטרוניקה ותקשורת מחשבים שנתיים. שרות צבאי מלא בדרג ד' חל האוויר בתחום אלקטרו - אופטיקה במעבדות. ניסיון של כ- 5 שנים כטכנאי PC , עובד ב שני חנויות מחשבים כטכנאי - הרכבות פירוקים, תיקון תקלות חומרה תוכנה וכו.. בכללי מתעניין מאוד בתחום מחשבים גם ב כחומרה ותוכנה... עכשיו המטרה שלי היא לעושת קורס מקצועי כדי להתחיל לעבוד בתחום ולהתחיל לרכוש ניסיון ואז במקביל לעשות תואר אקדמאי לימודי ערב ( כי לאחר בדיקות מעמיקות הגעתי למסקנה שאין לי מה לעשות בעוד 4 שנים ובלי ניסיון עם תואר) לכן אני רוצה ללמוד במכללת סלע את מסלול רשתות ואבתחת מידע או קורס פיתוח תוכנה. שני הקורסים הרבה יותר מורחבים מ - MCITP או MCPD רגילים ב משך של שנה לימודי יום כ 3-4 ימים בשבוע כ- 1000-800 שעות ובעלות של 28000 שקל כולל מלגת חיילים. אז השאלות שלי הם ככה: 1. העם החשיבה שלי הגיונית ושיקולים נכונים לגבי שעדיף קורס מקצועי לאומת תואר אקדמאי בשביל ההתחלה. 2. ביחס לרקע שלי כדי לי ללמוד רשתות ובכך להגדיל את סיכויים למצוא יותר מהר עבודה ? או שעדיין עדיף פיטוח תוכנה ? 3. העם סלע היא טובה בשני התחומים אלו ? 4. העם שווה לעשות את המסלולים המורחבים אלו ולשלם כל כך הרבה כסף או שאקבל אותה תוצאה גם בלימוד קורסים רגילים של כ- 400 שעות בעלות של 18000. 5. עם ילמד רשתות ובהתחשב בניסיון כ-5 שנים טכנאי PC שזה הבסיס, העם אלי לדרוש/לצפות למשכורת כבוה יותר מהמינים בסביבות 6000-6500 ש"ח לחודש ? או שניסון זה לא שווה כלום? מאוד אשמח לעזרה, תודה רבה מראש על זמנכם !
סגור