פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מתלבטת.... | 19:17  01/04/10
שלום!! אני סטודנטית שנה א' במדעי המחשב ראשי וכימיה משני. כבר מרגע ההחלטה לא היתי שלמה עם עצמי. בכללי קשה לי מאוד לקבל החלטות וגם אחרי שאני מקבלת, לפעמים אני לא שלמה איתם. עשיתי ייעוץ מקצועי מעמיק אך לא יצאתי עם מסקנות מזהירות מהתהליך. יותר אמרו לי למה לא ללכת מאשר למה כן ללכת.... הלימודים עמוסים מאוד מאוד ואין זמן לנשום. כל היום אני בריצות ובהשתדלות לנצל כל שניה. אין לי הרבה כיף בלימודים, חוץ מהאנשים שאיתי. הציונים שלי בסמסטר א' היו בסדר גמור אבל עדיין זה לא הכי מדרבן אותי. חשוב לציין שלכולם קשה ועמוס ולכן אני לא היחידה, אך אני מרגישה המון פעמים שאני פשוט סובלת. הרבה אמרו לי שהלימודים במדעי המחשב מאוד דורשים אבל בעבודה עצמה זה כבר לא יהיה ככה. אז אולי אני כן צריכה להשאר?? קשה לי להבדיל האם אני רוצה לעזוב כי קשה או האם אני רוצה לעזוב כי לא מעניין. אין ספק שבמהלך הרבה שיעורים אני מחכה כבר לסוף היום ללכת הביתה. עם זאת בתקופת המבחנים האחרונה שלא היה עומס כמו במהלך הסמסטר עצמו חשבתי לעצמי שאולי בעצם זה כן מעניין אותי.... ממש מבולבלת ולא רוצה שפתאום באמצע שנה ב' אבין שזה ממש לא בשבילי ולא מקומי. חייבת ייעוץ... תודה מראש!!!!
מנהלת הפורום | 22:59  20/04/10
לא יודעת כיצד לסייע לך היות ועניין זה רק משהו שאת יכולה להחליט עליו. אם את טיפוס מתלבט סביר שתמיד תתלבטי גם אם תהיה בחוגים אחרים. השאלה האם התחום של תיכנות מספיק מעניין בכדי שתספגי את הלימודים הפחות מעניינים?? בכל מקרה בהצלחה
סגור