פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ענת | 23:29  23/03/10
אני בוגרת תואר ראשון בפסיכולגיה וניהול ואני ממש לא עובדת בתחום אני שוקלת את ההאפשרות לעשות הסבה להוראה להיות גננת מצד שני מדובר בשנתיים לימודים אז גם השיקול לעשות תואר שני עולה על הפרק . אני רוצה לעסוק במקצוע שהוא לא פקידותי לא להתעסק כל היום עם ניירת ומחשב מקצוע שיתן לי תחושת סיפוק ,עניין ואתגר שארגיש שאני עוזרת לחברה , נפשית מקצועית וכו...מקצוע שיעשה לי טוב בנשמה לא משהו מנוכר. העדפה, אני מאד אוהבת לעבוד עם ילדים אשמח לדעת על אןפציות שיש לי וגם להבין מה זה אומר תואר שני בפסיכולגיה איפה אוכל להישלב באיזה מסגרות אני מעדיפה שלא להיות עצמאית אשמח לקבל עזרה
מנהלת הפורום | 17:47  31/03/10
מה לגבי תואר שני בפסיכולוגיה חינוכית, קלינית של הילד., יעוץ חינוכי, הסבה לעבודה סוציאלית., לימודי הנחיית הורים במכון "אדלר"? ניתן ללמוד מחדש גם להיות גננת, ריפוי בעיסוק או קלינאות תקשורת.
הי ענת, את נתקלת בבעיה שרבים נתקלים בה אחרי לימודים לתואר ראשון. התואר הרי לא מספק תמיד את התשובה לשאלה מה אני רוצה לעשות בחיי... אני ממליצה לך לנסות ולענות לעצמך איפה היית רוצה להיות בעוד 10 שנים מבחינה כלכלית ותעסוקתית. כשזה יתבהר, יהיה לך קל יותר לבחור רק באיזו דרך ללכת לשם. דרך לימודי המשך, שינוי מקצוע וכו'... לצורך מיקוד בכיוון קיימים לרשותך מכוני יעוץ ואימון שונים. גם דרכנו תוכל לקבל ייעוץ מסוג שונה - מעשי, על גבי האינטרנט ובמחיר מסובסד. בהצלחה! ענבר אור hachvanet@gmail.com
סגור