פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב, אני מעוניין ללמוד הנדסה תעשייה וניהול, אני לא סגור על זה 100% אבל כרגע זאת האופציה שהכי נראית לי. יש לי ממוצע בגרות 84 ופסיכומטרי בציון נמוך ביותר (486) עקב נפילה חזקה בכמותי ובמילולי (אנגלית קיבלתי 121). כמובן שהציונים שלי לא מספיקים לקבלה אוטומטית בכמעט אף מוסד אקדמי. הייתי ביום הפתוח במכללת אריאל והם קיבלו אותי ללימודי הנדסה תעשייה וניהול אך בתנאי של מכינה ייעודית שלומדים בה מתמטיקה, פיזיקה, וכימיה ואני חייב לקבל ממוצע ציונים של 75 כדי לעבור אותה. זאת אופציה אחת. האופציה השנייה היא לעשות שוב פעם פסיכומטרי (מועד יולי) ולפי דעתי רוב הסיכויים הם שאני אקבל ציון גבוה יותר ובכך אפתח בפני אופציות רבות יותר. העניין הוא מה יהיה קל יותר ונכון יותר לעשות ? מכינה ייעודית באריאל או פסיכומטרי נוסף ? האם מישהו מכיר את המכינה המדוברת ויכול להגיד אם היא קשה מאוד או שהיא עבירה ? אני רוצה להתחיל ללמוד באוקטובר. תודה רבה לכל המגיבים.
מנהלת הפורום | 10:06  13/02/10
אם אתה יודע בוודאות שתוכל לקבל ציון גבוה יותר בפסיכומטרי, מציעה לגשת תחילה לפסיכומטרי ורק אח"כ לפנות לאופציה השנייה במידה ולא תהיה ברירה.
סגור