פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום. שאלתי בעבר על לימודי תעודה של טיפול בעזרת בעלי חיים ונאמר לי שלימודי תעודה אלה מחוייבים בתואר ראשון של פסיכולוגיה /חינוך/עו"ס וכד' אני מתעניינת במגן דוד ירוק שם יש רק את לימודי התעודה במידה ואני עושה תואר ראשון במקום אחר שלא כמו בלוינסקי ודומות לה זאת אומרת בנפרד . יש נחשב יותר או פחות מבחינת זו?
מנהלת הפורום | 17:50  21/12/09
היות וזה תחום מצומצם בארץ אין הרבה מקומות לימוד לתחום. שני המקומות שציינת טובים באותה מידה להערכתי, אך שווה לשוחח עם בוגרים מכל מכללה לרוב הדרך הקלאסית היא לימודים בתחום טיפולי ואח"כ לימודי תעודה בטיפול באמצעות בע"ח.. בהצלחה
ילדת טבע | 21:55  25/12/09
הי דניאל אני למדתי תואר ראשון פסיכולוגיה ואחר כך טיפול בעזרת בעלי חיים במכללת דוד ילין יש כמה מכללות שמלמדות את התחום וגם מכון מגיד באוניברסיטה העברית אם את רוצה להיות רצינית עדיף לללמוד קודם תואר ראשון בתחום טיפולי כלשהו ואז ללמוד באחת המכללות קורס של כמה חודשים אינו רציני ולא מי יודע נחשב בהצלחה
אליה | 10:23  26/01/10
אם את אומרת שהקורס לא ממש נחשב לא צריך להיות חוקרים פרטיים כדי להבין שזה לא כדאי לעשות אותו! אני לא מבינה - היית ממליצה לעשות את לימודי התעודה הללו? כי זה מאוד מעניין אותי גם ואני מאוד מתלבטת וההודעה שלך מאוד הלחיצה אותי מכיון שאני לא מתכוונת לבזבז את זמני על משהו לא נחשב.
סגור