פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני מועמד לגיוס ובהתאם למבחנים שעברתי האופציות שעומדות לפני הם: 1. תוכניתן (חצי שנה מאסיבית של לימודים + 2.5 עיסוק בתחום במסגרת הצבא). 2. אחזקת רשתות. (חודשיים קורס + שנה וחצי עיסוק במסגרת הצבא) מצד אחד הבנתי שתוכניתן זה יותר רציני, אך איך אוכל לדעת שזה מתאים לי? חשוב לציין שאני מעוניין במשהו שישתלם גם באזרחי, מבחינת ביקוש ותנאי שכר. תודה מראש לעונים!
עינת | 16:16  08/12/09
היי רז, אם משך הזמן וה"כבדות" של לימודי תכנות מפריעים לך, אבל אתה עדיין מעוניים ביוקרה שלה מקצוע - אתה יכול לנסות אולי התמחות במערכות מידע. בקריה האקדמית אונו, למשל, יש בתואר ראשון של מנע"ס גם התמחות בטכנולוגיות ומערכות מידע. בהצלחה!
מנהלת הפורום | 19:12  21/12/09
תוכניתן זה אקדמי, ניהול או אחזקת רשתות זה ברמת קורס מקצועי. אם הנך מתעניין במחשבים, אוהב לפתור בעיות , בעל גישה מתמטית ומסוגל לשבת שעות מול מחשב ,אזי תחום התיכנות מתאים לך.
סגור