פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אמיר | 22:32  10/11/09
אני עכשיו נמצא בשלב של להחליט איפה ללמוד..בחרתי את התחום ,פסיכולוגיה. חפשתי מידע רב אבל איך אומרים עדיף מאנשיים מנוסים . אני מתלבט בין לימודים באוניברסיטה הפתוחה ובין אוניברסיטת חיפה. והשאלה אם אני עושה תואר ראשון בפתוחה ורוצה להמשייך לשני באוניברסיטה עד כמה זה אפשר? האם יש מגבלות מסויימות או דרישות מיוחדות? מבחינתי עדיף לי להתחיל את התואר הראשון בפתוחה אבל אני רוצה תמונה כלליתמכיוון ואני רוצה להמשייך לשני והאלה אם עדיף בחיפה והתנאים להתקבל לשני בחיפה הם ממש קשים ויותר קל לבוגר תואר ראשון באוניברסיטת חיפה להתקבל אז אני יבחר בחיפפה. אני מחכה לעזרה שלכם ..מודה מראש.. ואם יש מקום נוסף,(פורום או אתר) שאפשר לקבל ממנו פרטים מדויקים ,ישמח אם תגידו לי.
מנהלת הפורום | 11:44  14/11/09
חשוב שתפנה שאלתך גם לאוניברסיטת חיפה ותנסח את שאלתך כך:" בהנחה שיש לי כבר תואר ראשון מהפתוחה האם מבחינתכם אוכל להתקבל או יש לכם עדיפות לבוגריכם?" יש לקחת בחשבון שהלימודים בפתוחה אינם מתאימים לכל אחד היות ויש פחות שיעורים פרונטליים. נסה לשוחח עם סטודנטים משני המוסדות בכדי לקבל תמונה מלאה.לי אישית אין תשובה חד משמעית. בהצלחה
סגור