פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שימרית | 17:57  28/10/09
שלום . האם בשביל למצוא עבודה ביעוץ חינוכי לאחר תואר שני חייב שיהיה תעודת הוראה או שיש אפשרות למצוא עבודה ללא תעודת הוראה? והאם ליועץ חינוכי אפשריות עבודה נוס]ות חוץ מבית ספר? תוודה
שחר | 13:12  29/10/09
היי! אני כרגע סטודנט לייעוץ חינוכי (תואר שני). כדי ללמוד לתואר שני בייעוץ חינוכי צריך תאר ראשון ותעודת הוראה, לכן לא ניתן להתקבל ללימודים ללא תעודת הוראה. כדי להתקבל לתואר שני בייעוץ חינוכי צריך גם מספר שנים ניסיון בהוראה. כפי שהבנת, הדרך שלך צריכה לעבור בהוראה בכל מקרה. עיקר העבודה היא בתי ספר ומערכת החינוך. אני עברתי את לימודי ההוראה בבית ברל, אחלה מקום! מקצועי, חברתי מאוד. לאחר מכן עבדתי 5 שנים כמורה בתיכון, ואז חזרתי לכאן ללימודי תואר שני בייעוץ חינוכי.
מנהלת הפורום | 06:51  31/10/09
מה שנדרש הוא ניסיון בהוראה בין אםבגיבוי תעודת הוראה או בהיעדרה.
מיכאלה | 17:00  01/11/09
הי, כדי לעבוד כיועצת חינוכית במשרד החינוך את חייבת לתהיה לך תעודת הוראה. אני למדתי במכללה לישראל את התוכנית לתואר שני בייעוץ חינוכי ושילבתי את לימוד תעודת ההוראה במהלך השנה השנייה (למדתי בסמינר הקיבוצים) כך שזה אפשרי. חוץ מזה יש בוגרי ייעוץ חינוכי יכולים להמשיך לקורסים מקצועיים בתחום הפסיכותרפיה
סגור