פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני אתחיל ללמוד באו"פ לקראת תואר ראשון בכימיה, ורציתי לדעת האם הכרחי לקחת את הקורס עולם הכימיה למי שאין לו רקע בכימיה, או שזה לא הכרחי.
נ | 03:48  26/09/09
הי, לא יודעת למה אתה עושה תואר שכזה? ראשית זה תאוריה ולא ייתן לך דבר ושנית זה לא אוני' סגורה כך שזה עוד יותר לא ייתן לך דבר מה גם שהתואר הוא B.A ולא B.SC תהיה בעיה במציאת עבודה עד כמה וכמה שקשה לבוגרי אוני' בתחומי המדע... שנית זה יגביל אותך לתואר שני... אבל אם זה בשביל הכיף אז בהצלחה... אני הייתי עושה בפתוחה תואר אחר...
זה מדהים אותי איך רבים נוטים לשכוח את הקטע של יישום בעבודה כשהם בוחרים מסלולי לימוד. וכבר כתבתי על זה לא פעם, שבהעדר מחשבה מכוונת הרוב מוצאים את עצמם מריצים קורות חיים למנפאור, אורטל או כל חברת כוח אדם אחרת ומשתלבים בעבודה שיכלו לעשות גם בלי שנים של לימודים. בקיצור- לחשוב לפני. זה חשוב!
נ | 03:50  26/09/09
ראשית יש תקנון באוני' פתוחה אם צריך קורס קדם .. ושנית יכולת לעלעל בכל ספריה עירונית בספרים אלו ולראות מה לרמת הידע שלך ואם מה תסתדר... בכל מקרה אתה יכול לקרוא את כל הספרים וגם בנושאים אחרים בחינם בכל ספריה... בהצלחה בלימודים
סגור