פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דורית אייס | 18:03  04/06/09
היי, אני שוקלת ללמוד הנדסה לתואר ראשון, ואני מתלבטת בין כמה תחומים: תעשייה וניהול, פלסטיקה, חומרים ומכונות. רציתי לדעת איזה מקצוע נחשב לתחום הקל יותר של הנדסה? לאיזה תחום הביקוש גדול יותר? ומה ההבדל בין הנדסת תעשייה וניהול ללוגיסטיקה? אשמח לקבל המלצות מאנשים שלמדו את המקצועות הנ"ל לתואר ראשון :)
ל | 00:49  07/06/09
תעשייהוניהול הכי קל. תכנסי לאתרים באינטרנט ותקראי את התכנים הנלמדים ותביני לבד. הביקוש גדול כיום הוא לתעשייה וניהול כי עובדים בכל מקום כולל ארגונים כמו בנקים. הנדסת עשיה וניהול זה תחום גדול לומדים: כלכלה, משאבי אנוש, רכש, ניהול ועוד...
מנהלת הפורום | 21:23  07/06/09
קשה זה עניין יחסי, כך שקשה לענות באופן חד משמעי. לימודי תעשייה וניהול הנם רחבים ומאפשרים גיוון רב יותר בהתמחויות ובישום תעסוקתי מאשר לוגיסטיקה, יחד עם זאת, ניתן להגיע לעיסוקים דומים במידה והעניין הוא לוגיסטיקה בלבד. תעשיה וניהול עשוי להפנות בהמשך גם לתחום של מערכות מידע , שיווק ומשאבי אנוש.
סגור