פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
טלי | 11:57  30/05/09
שלום, השתחררתי לפני כחצי שנה מאז הספקתי לעשות פסיכומטרי ואפילו לקבל ציון טוב עכשיו אני מוצאת את עצמי במבוי סתום. המון אופציות פתוחות אבל אני לא בטוחה לאיזה תחום אני נמשכת. הוריי מנסים כמו כל הורים פולנים לדחוף אותי לרפואה אבל אני לא בטוחה שאני מתאימה לזה. חשבתי ללמוד ביולוגיה אבל הבנתי שאין בזה כל כך כסף אח"כ. איך אני יכולה למצוא מה מתאים לי? אני כל הזמן מחפשת איזשהם תחומים חדשים שאולי לא שמעתי עליהם וחוקרת את האינטרנט. האם יש למישהו עצה? תודה רבה, טלי שלום, השתחררתי לפני כחצי שנה מאז הספקתי לעשות פסיכומטרי ואפילו לקבל ציון טוב עכשיו אני מוצאת את עצמי במבוי סתום. המון אופציות פתוחות אבל אני לא בטוחה לאיזה תחום אני נמשכת. הוריי מנסים כמו כל הורים פולנים לדחוף אותי לרפואה אבל אני לא בטוחה שאני מתאימה לזה. חשבתי ללמוד ביולוגיה אבל הבנתי שאין בזה כל כך כסף אח"כ. איך אני יכולה למצוא מה מתאים לי? אני כל הזמן מחפשת איזשהם תחומים חדשים שאולי לא שמעתי עליהם וחוקרת את האינטרנט. האם יש למישהו עצה? תודה רבה, טלי http://www.wesell.co.il/click/ybhQ3rKsSmrcCCj/1jzVjE9ByQF05PF/TsybhQ3rKsSmrcCCjtS
מנהלת הפורום | 21:55  07/06/09
היות ואת מציגה בלבול וחוסר מיקוד, מציעה לך לפנות ליעוץ בבחירת מקצוע, תהליך קצר יחסית שיסייע לך להכיר כישוריך, מאפיני אישיותך ולהבין טוב יותר את שוק העבודה וכיצד תוכלי להשתלב בו בהתאם.
סגור