פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
גל שפון | 11:52  26/05/09
שלום לכולם, כמו כולם גם אני מתלבט בתחום לימודים לתואר ראשון. אשמח אם תוכלו לעזור לי ולתת לי מידע או להפנות אותי למידע שיעזור לי להחליט. התחומים המעניינים אותי הם: - מזרחנות - פסיכולוגיה קלינית - תחומי מחקר : ביולוגיה/ כימיה / ביוטכנולוגיה - וההנדסה שלהם - הנדסה ביו-רפואית אשמח אם תוכלו לספק לי מידע על מקומות העבודה האפשריים/ ואופי העבודה לאחר הלימודים/ אופציות הקידום / וגובה המשכורת תודה רבה גל
מנהלת הפורום | 08:55  28/05/09
הי גל אין באפשרותי להרחיב בפורום זה על כל תחום, מציעה לך לבקר בספרית מידע על מקצועות ושם תוכל לקרוא על כל תחום תיאור עיסוק , היכן ניתן להשתלב בעבודה והיכן לומדים את התחום. חלק מהתחומים שציינת כגון: מזרחנות, אינו מקצוע אלא תחום לימודי העשוי להובילך לעיסוקים מגוונים. ספריות מקצועיות נמצאות: באוניברסיטת ת"א ובמכון "אדם מילא" על סניפיו השונים. העלות כניסה לספריה הנה קטנה וזה שווה השקעה.במידה ויהיו לך שאלות אחרי שתקרא אשמח לענות.
סגור