פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום לכם, אני נמצאת בדילמה מאוד גדולה לגבי בחירת תואר שני. נרשמתי לתואר שני בייעוץ חינוכי, תחום אשר מאוד מעניין ומושך אותי ואני רואה את עצמי משתלבת בתחום. יחד עם זאת נושא המשכורת מאוווד מטריד אותי. איני יודעת מהם אפשרויות ההתפתחות מתחום זה ואני מאוד חוששת להכנס למערכת (החינוך) שאינה מתגמלת מבחינה כלכלית. האם ידוע לכם לאלו אפיקים ניתן להתפתח מתחום זה? האם ניתן לשלב טיפול במשפחות ואם כן כיצד? תודה בכל מקרה! שלי.
היי שלי, נראה שאני ואת באותה סירה.... גם לי יש לא מעט התלבטויות בנוגע לבחירת מקצוע להתמחות. אני עובדת כעת בחינוך מיוחד בתפקיד סייעת דידקטית ואל אף אהבתי הרבה לילדים אין אני רואה את עצמי משתלבת בתחום החינוך. וזה בשל המשכורות הנמוכות. כעת גיליתי עניין בלימודי משפחה ונראה שזו אופציה טובה. תואר זה יקנה לך התמחות בייעוץ זוגי משפחתי. אלא שחייבים לברר את כל הפרטים בטרם גיבוש ההחלטה. שיהיה בהצלחה שר
כדאי לך לברר יותר לעומק לגביו..
תמי שלום, צודקת בהחלט אומנם תואר זה מוכר ע"י המל"ג. אך אינו מוכר באגודה הישראלית לטיפול משפחתי ונישואין כתואר טיפולי ולכן לא מקנה אפשרות הסמכה למטפל זוגי משפחתי!!!!
מנהלת הפורום | 14:55  21/05/09
הי שלי אני יודעת כי יועצים חינוכיים יכולים לעבור (באמצעות הכשרה) להנחיית הורים, יעוץ במכינות, ניהול תחומים חברתיים, לימוד של טיפול משפחתי וזוגי. כל אלה "הרחבות" של העיסוק במידה ולא תרצי להישאר רק יועצת חינוכית בבי"ס..
סגור