פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יצחק לוי | 11:21  14/05/09
שלום ברצוני להתחיל ללמוד בשנה הבאה ריפוי בעיסוק כעיקרון שמעתי שהקריה האקדמית אונו הם המוסד המוביל בתחום, ורציתץי לשאול האם מישהו כאן למד שם או התעניין בנושא ויכול לתת לי מידע או לפחות מה לשאול כשאבקר שם תודה!!!
מנהלת הפורום | 20:44  17/05/09
המוביל בתחום ככל הידוע לי זה האוניברסיטה היות ומדובר במסלול ותיק, לעומת המכללה בה המסלול אינו קיים זמן רב..
שביט | 16:42  24/05/09
אני מכירה את התוכנית של אוני' חיפה בשיתוף הטכניון. אני חושבת שעדיף אוניברסיטה על מכללה גם כי בוגרי אוניברסיטאות מתברגים במיקום גבוה יותר במשק (יש מחקר שבדק את העניין) ודבר שני וחשוב לא פחות זה השכר לימוד האוניברסטאי שהוא שליש משכר לימוד של מכללה... תוכנית הלימודים היא דומה בשני המוסדות . הלימודים הם 3.5 שנים ותוכנית הלימודים כוללת 30 שבועות הכשרה מעשית תוך קבלת הדרכה אישית. ההכשרה המעשית מתקיימת במסגרות הטיפוליות השונות של הריפוי בעיסוק - בבתי-חולים, במרפאות, במוסדות שיקום ובמוסדות חינוך. את מוזמנת להכנס לאתר ולראות את תוכנית הלימודים המלאה החוג לריפוי עיסוק: http://hw.haifa.ac.il/occupa/hebrew/program_ba.html
סגור