פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
למשתתפי הפורום שלום רב, אני הולך להתחיל מכינה באוקטובר, אבל לא החלטתי איפה. אני מעוניין ללמוד מחשבים ואני רוצה לדעת אם יש הבדל בין מדעי המחשב (כמו באוניברסיטת חיפה וב"ש) לבין הנדסת מחשבים (כמו באוניברסיטה העברית בירושלים). אשמח אם תוכלו לענות לי על השאלה- האם יש הבדל בין השניים, בדגש על אפשרויות תעסוקה בעתיד. תודה רבה, עמית.
עדי | 22:31  09/04/09
אני לומד מדעי בבן גוריון. יש גם הנדסת מחשבים אבל אין לי מושג פירוט קורסים, תסתכל באתר שלהם. מה שכן מדעי המחשב זה קריעת תחת, אז אם אתה רוצה שיהיו לך חיים חוץ מהלימודים אולי תלך על הנדסה
מנהלת הפורום | 23:57  10/04/09
מבחינת הישום אז שני המסלולים מכשירים לתפקידים דומים. השוני הוא בכך שבהנדסה מדובר בכל זאת בסיום לימודים עם תואר מהנדס המקנה אפשרויות נוספות. לעיסוק בעולם המחשבים , ככל הידוע לי אין הרבה הבדל אם באים מרקע של הנדסת מחשבים או מדעי המחשב.
אמנם סיימתי את הלימודים שלי לפני שנתיים אבל זכור לי כשביררתי וגיליתי שדווקא למכללות יש יתרון יותר בתחום הזה פשוט כי הן גמישות ומתעדכנות יותר מהאוניברסיטאות הגדולות (ושלא נדבר על הקיצוצים והשביתות). אני למדתי במכללה האקדמית נתניה, ממליצה לך לבדוק ושיהיה בהצלחה :-)
סגור