פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום אפרת יש לי שאלה שמאוד מטרידה אותי ולכן אשמח לקבל עליה תשובה מקצועית ומפורטת... אז ככה, כשחיפשתי עבודה שלחתי את הקורות חיים שלי למאות מעסיקים פוטנציילים, פשוט מאות מקומות, ומצאתי..., קראתי באחד מאתרי האינטרנט(אתר מקצועי לחלוטין) כשכאשר אתה שולח את הקו"ח שלך למשרה מסוימת באחת החברות ואתה נמצא לא מתאים אזי הקו"ח שלך נשמרים אצלם ואתה מסווג " כלא רלוונטי" , מה שאומר שגם אם בעתיד תתפנה משרה שהולמת את כישוריי או לחלופין אני ישדרג את עצמי מבחינת השכלה(תואר) וניסיון ואני ישלח שוב את הקו"ח שלי לחברה שכבר שלחתי לה בעבר ונמצאתי לא מתאים, אז הסיכויים שאני יקבל זימון לראיון הוא נמוך מאוד מיכוון שכבר פניתי לחברה זאת ונמצאתי לא מתאים(גם אם זה אומר שכעת כישוריי הולמים את אחת המשרות בחברה). 1- היש אמת בדברים הנ"ל 2-האם על ידי כך ששלחתי את הקורות חיים שלי למשרה שלא הולמת את כישוריי סגרתי בכך את הגולל בחברה הזאת והסיכויים שהעבוד שם קטנים מאוד? 3- האם באמת הקו"ח שלי- למרות שאינם התאימו למשרה- נשמרים בחברה?(מקוטלגים, מסווגים או מסווגים כלא רלוונטים)? לתשובתך המפורטת והמשכילה אודה
סגור