פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אורחת | 13:16  18/03/09
שלום אני בת 23 עם תואר הנדסאי עבדתי בתחום שלמדתי ולא מרוצה מחפשת שינוי כיוון בתחום העבודה אבל זה לא קל כי יש לי מגבלות מלידה שהיא קושי בביטוי כמה אותיות ואני מתביישת לעבוד בקבלת קהל למשל או עבודה שצריכה נסבר מילולי רב אבקש עזרה והדרכה תודה
יוסי ימיני | 14:26  19/03/09
שלום לך, לי קוראים יוסי ונראה לי שאת ואני די דומים.. למדתי הנדסאי אלק' ברופין ויש לי קושי לעבוד מול אנשים בגלל כל מני סיבות. היום אני לומד במכללת הייטק פיתוח תוכנה - זמסתבר שזה מקצוע מאוד נדרש ושאין צורך בדיבורים אלא רק במעשים. הם (מכללת היטק)גם נתנו לי חודש ניסיון חינם. תקשרי ותראי אם זה עוד בתוקף... אני מאחל לך בהצלחה בהכל, יוסי.
מנהלת הפורום | 14:58  19/03/09
הפתרון לעבוד מול משימות שאינן מצריכות הבעה מילולית כגון: הנ"ח, עבודות מנהליות. איני יודעת באיזה רמה של עיסוק את מעוניינת כך שקשה להמליץ על תחום ספציפי אך יש לא מעט מקצועות שאינם מצריכים ביטוי מילולי ואת מוזמנת להיכנס לספרית המידע של מכון אדם מילא בכדי להכיר מקצועות נוספים בהצלחה
סגור