פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
טליה ארליך | 16:04  15/03/09
היי, אני סטודנטית באוניברסיטת בן גוריון לכלכלה ומנע"ס (חד מחלקתי בכלכלה)וכרגע אני מרגישה שהכלכלה קצת כבדה עליי... אני שוקלת לעבור באוניברסיטה למסלול דו מחלקתי של כלכלה וניהול המשלב בתוכו גם קורסים שיותר מעניינים אותי מבחינת התנהגות ארגונית שיווק ואסטרטגייה.השאלה שלי האם יש הבדל באפשרויות התעסוקה בחוץ? אני כן רוצה לפנות לכיוון יותר שייוקי בפועל אך חשוב לי להכיר לדעת כיצד השוק פועל ואני מניחה שזה יתרום לי רבות (זה למה אני מתעקשת על כלכלה...ולא ניהול בלבד..) שאלה נוספת היא מה יכוון אותי נכון יותר לקראת תואר שני במנהל עסקים ? ולא בכלכלה... תודה מראש:)
מרצה בבן גוריון | 21:43  16/03/09
בתואר דו חוגי -במידה ואת מקבלת את כל קורסי הליבה והחובה בכלכלה , לא אמורה להיות בעיה מבחינה תעסוקתית. מי שלומד כלכלה עם ניהול מקבל יותר כלים בתחום המימון/שיווק/ מע' מידע וכו' ומקנה בסיס גם להמשך לימודים לתואר שני במנע"ס . כדי להקל על החלטתך, אני ממליצה לך גם לשוחח עם סטודנטים /בוגרים . בהצלחה
טליה אורבך | 14:53  19/03/09
מנהלת הפורום | 15:13  19/03/09
לא ברור לי עד הסוף?? האם למדת רק כלכלה קודם וכעת את רוצה לעבור לכלכלה בשילוב מנהל עסקים? אם אכן הבנתי נכון שני המסלולים עשוים להובילך לתואר שני במנהל עסקים, אך כדי להגיע לשיווק יש יותר יתרון ללימודי מנהל עסקים.מדובר בשני תחומים שנמצאים בשדה תעסוקתי דומה ואינם כה שונים, כך שעשוים להוביל לתחומים דומים.
סגור