פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מושיק | 15:44  15/03/09
האם מישהו היה ביום הפתוח בבית ברל ביום חמישי??? התרשמתי ממש לטובה מהמקום... האם יש כאן מישהו שמתחיל ללמוד שם בשנה הבאה? נרשמתי ללימודי חינוך וזאת לאחר התלבטות רבה בין מספר אוניברסיטאות ומכללות, . יש עוד מישהו שהיה?
נופר | 14:48  17/03/09
אני הייתי שם! היה מעניין מאוד וראשי החוגים היו מאוד אדיבים, לא התקבלתי עדיין כי אני צריך לשפר פסיכומטרי, רציתי להתקבל לחינוך למסלול קידום וטיפול נוער ואני מניחה שאחרי שאשפר את הפסיכומטרי ואעמוד בתנאי הקבלה אני אבוא ללמוד כאן, הופתעתי לטובה שהשכר לימוד לא יותר גבוה מהאוניברסיטאות. הייתי במספר מקומות ובית ברל הכי נעים ירוק ובעל אווירה כיפית.
אלי | 22:08  17/03/09
לך ללמוד עבודה סוציאלית. אל תעשה את הטעות שלי שהתחלתי כמוך והיום אני לומד מחדש תואר ראשון בע"ס בבן גוריון. ואתה אפילו לא צריך לשפר את הפסיכומטרי
סגור