פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
תוני | 16:28  27/02/09
אני מאוד מתלבטת לגבי שני מסלולי לימוד לתואר שני או תעודה. האחד לימודי פסיכודרמה- וגם לגבי איפה מומלץ ללמוד? השני לגבי לימודי ייעוץ ופיתוח ארגוני. אני מגיעה מלימודי אמנויות בתואר ראשון ויש לי לימודי תעודה של הנחיית קבוצות. בפועל עוסקת הרבה בניהול. מה היתרונות? מה החסרונות? איך אוכל להיות עצמאית בדרך הטובה ביותר? חשבתי ללמוד גם אולי אימון- בלי קשר או עם קשר. איפה כדאי? ואים השוק לא מוצף מידי? תודה!
מנהלת הפורום | 19:43  27/02/09
השאלה האם את רוצה לעסוק בטיפול או בתחום יותר עיסקי-ניהולי? כדי לעסוק בטיפול באמצעות הכלי של פסיכורמה , להערכתי נדרש רקע טיפולי רחב יותר שאין לך כך שאת צריכה לברר. גם לתחום של יעוץ ופיתוח ארגוני, אין לך רקע מתאים ותצטרכי השלמות כך שלשני התחומים המסלול יהיה ארוך. לאימון הדרך קצרה יותר. בשלושת התחומים ניתן לעסוק באופן עצמאי ולוקח זמן באתה מידה לפתח עסק מצליח. בהצלחה
סגור