פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
טוב אז ככה..אני בן 22 השתחררתי לפני יותר משנה ואני מעוניין להתחיל ללמוד במועד חורף הקרוב(אוק' 2009) כבר המון זמן יש לי לבטים לגבי תחום הלימודים,אני מחפש משהו שאני אוהב,שאני אתחבר אליו..הבעיה שאני לא בדיוק יודע מה זה..אני אתן על עצמי רקע מסויים ואם מישהו יוכל לתת לי כיוון למקצוע מסוים אני אודה לו.. אני אוהב אתגרים(חידות וכו'),אני אוהב להביט לעומק הדברים(פירשון של דברים בסרטים,ספרים וכו'),יש לי תשומת לב טובה לפרטים קטנים,אני די טוב בחישובים ודברים הקשורים למת',בפיסיקה בבי"ס למשל, הרבה יותר אהבתי לעשות דברים על הנייר(ברמת התיאוריה) מאשר במעבדה(כלומר היישום),כך שנראה לי שאני יותר אוהב סביבה סגורה,משרדית,מאשר פתוחה. אין לי את זה בכל מה שקשור לפן הטכני,משמע תיקונים של דברים. כסף אומנם הוא פקטור חשוב אך הוא לא משחק תפקיד מרכזי אצלי. אם למישהו יש איזשהי הצעה לתחום לימודים מסוים או למקצוע מסוים הקשור לנאמר לעיל,אני אשמח..תודה
עונה | 18:03  27/01/09
מדעי המחשב/מתמטיקה/כלכלה/סטטיסטיקה... אלו רק מספר הצעות אבל יש כ"כ הרבה אפשרויות לימודים, כנס לאתרי לימודים ותתחיל לשלול אפשרויות, כשתישאר עם מספר מצומצם של אפשרויות-יהיה לך יותר קל! בהצלחה!
עידן | 10:50  28/01/09
תודה..אבל זה בדיוק העניין שום דבר לא יושב טוב,לא מושך לי את העין..אני מחפש משהו יותר נקודתי בהתאם למה שרשמתי..
יניב | 09:54  29/01/09
הי עידן, לפי מה שאתה מתאר שאתה אוהב וחזק בו - אני הייתי הולך במקומך לפיתוח תוכנה. אח שלי הוא בדיוק כמוך והוא לומד פיתוח תוכנה במכללת הייטק בהרצליה. זה חישובים , הגיון והוא עושה דברים מדהימים. אני לא יודע לתת יותר פרטים על זה אבל נראה לי שזה תחום שמתאים לך..
עידן | 11:49  29/01/09
סבבה אני אבדוק את זה..תודה!
מנהלת הפורום | 20:08  01/02/09
הי עידן לפי התיאור הייתי אומרת שהנך טיפוס חקרני מנהלי ומקצועות העשויים להתאים לתיאור הםף חשבונאות, מחקר (מתמטיקה, מדעי המוח וכו'..) מדעי המחשב, כלכלה.בדוק את תיאורי העיסוק של כל תחום בתוכנת "הת"ם" בסניפי מכון "אדם מילא" או ונסה לשוחח עם אנשים מהתחומים הנ"ל. בהצלחה
סגור