פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
נופר | 01:59  22/09/08
במסגרת השירות שלי עבדתי כפקידה מול עולים. בנוסף במשרד בו עבדתי גם יזמתי תוכניות ופרויקטים שונים וגם הבאתי הצעות יעול בתחומים שונים.למרות שזה לא היה מחובתי פשוט נהנתי מכך. כעת אני רוצה לבחור מסלול לימודים ואני לא יודעת איזה מסלולים יכולים להתאים לי. אולי ניהול? יזמות?
סתיו | 14:57  22/09/08
היי נופר, אם את מתעניינת בלימודים שיהיו קשורים בסוג העבודה שהייתה לך, אני מכירה מספר מסלולים במכללת בית ברל שיכולים לעניין אותך. הראשון הוא טיפול וקידום נוער, זאת תוכנית לתואר ראשון בחינוך היא משלבת טיפול ויזמות של פרויקטים הקשורים בנוער בסיכון ולפי מה שאני יודעת זאת תוכנית ייחודית לבית ברל, שכרגע יש לה מוניטין של אחת התוכניות הכי מבוקשות בשוק החינוך . המסלול השני הוא חינוך בלתי פורמאלי, זה מסלול שבמרכזו עומדת הוראה וחינוך, אבל גם הוא מכשיר אותך ליצור וליזום כל מיני פרויקטים חינוכיים מחוץ למסגרת משרד החינוך. בקיצור, אם מה שמעניין אותך זה חיבור בין משהו טיפולי לבין יזמות/ פרויקטים נראה לי שבית ברל זה מקום ששווה לך לבדוק.
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 21:24  22/09/08
הי נופר מתוך הכתוב, נראה כי את מתחברת ליזמות, הפקה ותחומי ארגון. תוכלי ללמוד הנדסה תעשייה וניהול, מנהל עסקים, משאבי אנוש, הפקת אירועים וניהול פרויקטים. יש לציין שלא לכל התחומים יש לימודים ישירים ולחלק מהעיסוקים מגיעים מתוך מספר תחומי לימוד.
סגור