פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
סטודנטית מנוסה | 10:58  20/09/08
כל מי שחושב או רוצה ללכת ללמוד במכללת אלבאום טיפול בקשיי למידה, אז אל תעיזו להתקרב לשם!!! מניסיון אני אומרת לכם! חוויה לא נעימה! הם שקרנים!! והכסף לא שווה את הלימודים האלה..כל מה שהם מבטיחים ואומרים זה שקר אחד גדול!!! תשקיעו את זה בדברים אחרים או במוסד אחר רק לא שם!!!יבטיחו לכם שיחזירו לכם את הכסף אחרי חודש חודשיים של לימודים?! הם שקרנים! אגורה לא תיראו מהם! וזה לא ניגמר בתשלום ל-4 שנות לימוד שימו לב...הם מאלצים אותכם אחרי ששילמתם כבר לשלם עוד כסף לשנה שניה אתם צריכים לעבור 24 טיפולים שכל טיפול כזה 80 שקל!!!! וזה נכנס אליהם! לא לאף אחד אחר!!!!! וזה לא ניגמר בזה זה גם ספרים! שצריכים לקנות..פשוט בשתי מילים! ל-א ש-ו-ו-ה!!! ראו הוזהרתם!!!! יחס מזלזל ביותר! ואמרו לי לא ללכת ללמוד שם ובכל זאת הלכתי, ונפלתי כ"כ חזק אנשים צדקו במה שאמרו..! בבקשה תעשו לעצמכם טובה ולכיס שלכם עוד יותר טובה! תבררו טוב טוב לאן אתם נכנסים.
סגור