פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אפרת שלום רב אני בת 29 בעלת בגרות מלאה בממוצע של 84.אני רוצה ללמוד לתואר ראשון במדעי ההתנהגות של המכללה למינהל במסלול האקדמי,ששם דורשים 87 ממוצע. האפשרות לעשות שוב פסיכומטרי אחרי 10 שנים לא באה בחשבון ולשפר בגרויות אינני יודעת אם זה לא יעשה תוצאה הפוכה ויוריד לי את הממוצע. שאלתי היא כדקלמן: האם יש אפשרות להתקבל על סמך שני קורסים של פסיכולגיה שעברתי בהצלחה באו"פ או אלטרנטיבה נוספת כלשהי. והאם לסוג מוסד כזה ניתן לקבל מילגות וממי? אודה לך מאד אם תוכלי לכוון אותי כי זה מאד חשוב עבורי.
לרווית | 10:57  18/09/08
יש המון מכללות שמלכתחילה לא דורשות פסיכומטרי במדעי ההתנהגות והממוצע בגרות שלך מספיק בשבילם. חוצמזה אם במכללה למנהל דורשים סה"כ בהפרש של 3 נק' ממה שיש לך הם לא יעשו יותר מידיי בעיות על זה.. חברה שלי התקבלה לאוניברסיטה למקצוע שדרש פסיכומטרי 680 עם פסיכו' 613 אז בהצלחה
יש להם מסלול מצויין במדעי ההתנהגות. הכי כדאי לך להתחיל להרים טלפונים ישירות למקומות שאת רוצה ללמוד בהם ולברר. בכל מקרה אני ממליצה לך לברר באחווה. http://www.achva.ac.il
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 21:38  22/09/08
הי רווית, חשוב שתפני באופן אישי למכללה, שוחחי עם יועצת או עם המשרד לקבלת סטודנטים ויתכן ותתקבלי גם ללא שיפור של בגרויות. בכל מקרה בגיל 30 לרוב המוסדות לא נדרשת בגרות ופסיכומטרי תלוי במכללה, אז אם לא יסתדר כעת המתיני שנה.
סגור