פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
משה | 16:49  08/09/08
שלום גילי סביב 45 ליפני כ 8 שנים עברתי קורס הסבה לאקדמאים עבדתי כמתכנת בשפה עלומה כ 4 שנים ומסיבות שונות עזבתי ועברתי לתפקיד ניהולי שלא קשור להייטק ועתה לאחר תלאות רבות מעוניין לשוב לעולם " ההייטק" . אך בשל גילי והשנים שעברו אני לא זוכה להתעניינות מצד החברות השונות ומעוניין לפנות לקורס/ים שישפרו את סיכויי . תהיתי באלו כיונים כדאי לי לחפש (בשפת התכנות שעבדתי לא קיימים קורסים ובנוסף אני מעדיף שלא לעסוק ממש בתכנות) ?
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 14:27  10/09/08
הי משה אכן בתחום התיכנות, בגיל כזה יש קושי להשתלב בחזרה היות ומדובר בטכנולוגיה מאוד משתנה ומתקדמת ואנשים בגילך, אם נשארו בתחום, לרוב עוסקים בתפקידי ניהול כאלה ואחרים. מבלי להכיר לעומק את ניסיונך המקצועי לא אוכל לסייע לך, מוטב כי תפנה לתחומים בהם עסקת בשנים האחרונות, היות ואתה יכול להשקיע בקורסים ועדיין לא להיות רלוונטי בשוק בשל גילך (ולא שמדובר בגיל מבוגר, אך לתחום הספציפי של תכנות הוא כן בעייתי)מציעה לך לפנות ליעוץ קריירה (יעוץ מעמיק יותר) ע"מ לקבל כלים וכיוון מקצועי חדש. בהצלחה
סגור