פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום אני מעוניינת להתחיל ללמוד תקשורת יש לי נתונים די גבוהים אבל למרות זאת הבנתי שבתחום התקשורת עדיף ללמוד במכללה השאלה שלי האם ההבנה שלי נכונה ואם כן איזה מכללות באיזור המרכז מומלצות
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 14:29  10/09/08
הי מורן תקשורת באוניברסיטאות יותר עיונית ואילו במכללות יותר מעשית. השאלה לאן את מכוונת? ומה מטרותיך בלימודים? האם לעסוק באופן ישיר בתחומי התקשורת כגון: עיתונאות למשל? בהתאם לתשובותיך לשאלות אלה תוכלי לבחור.
טל25 | 17:52  14/09/08
מורן אני לומדת תקשורת במכללה למנהל, ואני באמת ממליצה בחום על המסלול הזה. ממש עדיף ללמוד במכללה מאשר באונברסיטה מכיוון שבאונברסיטה זה רק תיאוריה ומבכללה זה הרבה מעשי. אנחנו לומדים עם ציוד מתקדם מאד ועם המורים הכי חמים בשוק. אני ממש ממליצה לך לבוא לראות את המקום ולשמוע על תוכנית הלימודים. יש עוד מעט יום פתוח אז זאת יכולה להיות הזמנות טובה לראות ולשמוע.. בהצלחה..
מורן- ההבנה שלך אכן נכונה- לימודי תקשרת באוניברסיטאות הם מאוד תיאורטיים לעומת מכללות ששמות דגש על הפן המעשי. המכללות המובילות באיזור המרכז הן המכללה למנהל והמרכז הבינתחומי בהרצליה. כסטודנטית לתקשורת במרכז הבינתחומי אני בהחלט יכולה להמליץ לך בחום על המרכז הבינתחומי! המרכז נותן המון נופח לעבודה המעשית, יש משאבים שלא תמצאי בשום מקום אחר בארץ! אולפני טלוויזיה, עריכה ורדיו ברמה גבוהה מאוד, סביבת לימודים נוחה ומרצים מהשורה הראשונה ובעלי רקע עשיר בתחום התקשורת. את תצאי עם אחלה קורות חיים שזה אחד הדברים היותר חשובים בלימודי תקשורת! בהצלחה :)
לימודי התקשורת באוניברסיטאות הם מאוד תיאורטיים ולכן הם בעיתיים כיוון שהם לא מעניקים פרקטיקה שמאוד נחוצה כאשר רוצים להתחיל לעבוד, אז בקטע הזה אני ממליצה לך לא להתפשר וללמוד רק במכללה. לגבי המכללות באזור המרכז יש את המכללה למנהל שאני לומדת שם ולכן אני גם מאוד ממליצה עליה, אם תחום הרדיו מושך אותך אז לכי רק לשם כי יש לנו תחנת רדיו עצמאית (106FM). יש גם את הבינתחומי שהבנתי שהם טובים אבל קצת יותר יקרים. בהצלחה
מילי | 15:34  04/01/09
אין ספק שבכל מה שקשור ללימודי תקשורת המכללה למנהל היא המקום הכי טוב בארץ אני חושב שהם הכי מקצועיים ומעשיים כל המכללות האחרות הם רק חיקוי.
כפיר | 15:53  15/09/08
אני חושב שאת צודקת, בתחום של תקשורת הרבה יותר עדיף ללמוד במכללה מאשר באוניברסיטה, כי מה שחשוב בתחום הזה זה ההתמחות בשטח ולא הידע התיאורטי (כמו בשאר התחומים) ולכן, עדיף ללמוד במכללה. לפחות ממה שאני יודע, למכללה למינהל יש את הכלים המתאימים שמכינים את הסטודנטים לתקשורת לצאת לאחר הלימודים לעולם העבודה.
סגור