פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דנה | 11:00  23/08/08
שלום, אני עוסקת במקצוע מתחום הפרא רפואי (אך לא טיפולי), מאד מאד רוצה ללמוד משהו טיפולי, חשבתי על הידרותרפיה- אשמח לשמוע ע כמה ניתן באמת לעסוק בזה אחרי הלימודים, כמה שה למצוא בזה עבודה, אפילו במשרה חלקית והאם מישהו מכיר מוסד מוכר שמלמד בשעות הערב? או בימי שישי? כל מה שאני מכירה זה לימודי יום שלם באמצע השבוע וזה בעייתי לי מאד מבחינת העבודה הנוכחית, תודה רבה על ההתייחסות ,ממתינה לתשובה!
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 12:23  23/08/08
הי דנה מדובר בתחום מתפתח וככזה צריך להיות יצירתי ויוזם ע"מ למצוא עבודה. עיקר העבודה פרטית, אך גם במקומות בהם יש כבר טיפול כזה. עליך לנסות לשוחח עם אנשים העוסקים בתחום ע"מ לקבל תמונה מקיפה יותר לגבי התחום. לגבי לימודים- איני מכירה מקום בו ניתן ללמוד בערב, מציעה לך לחפש באתר זה בחיפוש לימודים. בהצלחה
שני | 17:35  31/08/08
מקום שמלמד בערבים. לימודי ההידרותרפיה דורשים שעות רבות ודורשות יום שלם ולא חלקי ימים מה גם שלרוב הם מתקיימים בבריכות טיפוליות שעדיף להגיע אליהם פעם בשבוע במרוכז ולא מספר פעמים בשבוע למעט זמן כדי לאפשר למקום לתפקד כמרכז טיפולי לכל דורש. אם בכל זאת את מתעניינת אני ממליצה על זה http://wingate.org.il/Index.asp?CategoryID=816
סגור