פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב, סיימתי תואר במנהל עסקים, אומרים שזהו תחום רחב וקיימות הרבה אופציות.. אני מתקשה לראות כיוון או סיפוק מהתחומים הללו וגם עניין רב בקורסים הנלמדו על אף שמדובר בתיאוריה.אני חושב על הסבת מקצוע,לימודים נוספים או רכישת מקצוע. איזה תהליך אבחון את חושבת יכול לעזור בכיוון וקבלת החלטות.אני יודע שבנוסף למכוני האבחון והפסיכולוג התעסוקתי קיים גם אבחון גרפולוגי שהרבה מעסיקים בוחנים. מהם היתרונות והחסרונות של אלה ולאן עדיף לפנות?
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 16:47  21/08/08
הי דני אני ממליצה על תהליך של יעוץ תעסוקתי או פיתוח קריירה שנעשה במכון או אצל יועץ פרטי שהוא פסיכולוג תעסוקתי היות ונעשה בתהליך כזה שימוש נרחב בכלי אבחון כשביהם קיים גם כלי של גרפולוגיה. בעוד שבאבחון גרפולוגי נעשה שימוש בכלי אחד בודד בלבד ולכן בעיני לא מספיק מקיף. ממליצה בחום על המכון בו אני עובדת "מכון אדם מילא" שיש לו סניפים בכל הארץ. מציעה לך להיכנס לאתר שלנו ולהתרשם מהמקצועיות. בהצלחה
סגור