פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, יש לי שאלה חשובה ועקרונית! מה ההבדל בין תואר ראשון ברב תחומי קרימינולוגיה להתמחות בקרימינולוגיה? אם יש הבדל אז האם הוא משמעותי? והאם הוא משחק תפקיד בהמשך ?? מסתכלים עליו שונה? זה חשוב לי מאוד מאוד ע"מ להגיע להחלטה לאיזה מסלול לגשת! אשמח לתשובה מהירה... תודה מראש הדס
סיוון קליין | 15:01  30/07/08
שלום הדס, מבירורוים שעשיתי עבור בעלי בעבר מסתבר שאין הבדל בין התיאורים. אבל, אם כבר את מתלבטת אני יכולה להמליץ לך על המסלול להתמחות בקרימינולוגיה בבית ברל. אשמח לספר לך עליו, ואולי זה יחסוך לך חצי מהבירורים. קודם כל אם את נרשמת לקורס התמחות בקרימינולוגיה את יכולה לשלב את הקורסים לתואר ראשון במדעי החברה והרוח של האוניברסיטה הפתוחה. הלימודים הם יום אחד בשבוע במשך 4 שנים, כך שתוכלי לשלב עבודה ולימודים. אני גם יודעת שבוגרים של התוכנית הולכים לעבוד במשטרה, בשב"ס, בבתי משפט ובשב"כ. בקיצור לא קשה למצוא עבודה עם תעודת התמחות בקרימינולוגיה. בעלי שסיים את המסלול לפני שנתיים, היה מאוד מרוצה מהמכללה ומהמרצים והוא גם סיפר לי שהקורסים שנלמדים שם מאוד מעניינים ומובנים. אני הייתי מציעה לך לקרוא עוד על התוכנית באתר של בית ברל, שיהיה לך בהצלחה בבירורים. סיוון קליין.
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 14:53  01/08/08
הי הדס לא משמעותי בעיני. היות וקרימינולוגיה אינו בגדר הכשרה מקצועית אלא לימודים רחבים המקנים אפשרות לעיסוקים רחבים בעתיד לכן זה לא משמעותי.
סגור