פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אורית | 09:37  02/07/08
שלום, למדתי הנדסת תעו"נ שזהו מקצוע שמתאים לתפקידים רבים. אני כבר שנתיים עובדת בניתוח מערכות מידע למרות שזה לא תחום התמחותי (ניהול, ייצור). כעת ברצוני לחפש עבודה בתחום של ניהול פרויקטים אך כל הצעות העבודה שמופנות אלי הן בתחום ניתוח מערכות - איך מסבירים בדרך מעודנת וחיובית שאני מעוניינת בסוג אחר של תפקיד - ומקבלים הצעות אחרות?
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 13:43  03/07/08
הי אורית מתוך דבריך, אין שום סיבה שבשלה אינך מוצאת עבודה בתחומים אחרים שהרי שנתיים אינם בבחינת התמקצעות ארוכה ומקבעת בתחום מסויים. נראה שעליך להיות סבלנית, להמשיך לנסות ואם את מתקשה להציג את מבוקשך בראיונות, אני מציעה לך לפנות ולהתיעץ עם פסיכולוג תעסוקתי שיסייע לך להציג טוב יותר את עצמך, יסייע לך לפנות למקומות הרצויים מבחינתך ולעשות את השינוי שלו את מייחלת. בהצלחה
רונן | 14:32  03/07/08
ראשית, אני רוצה לציין למען ההגינות שאני עובד במכון הטכנולוגי חולון. לא בשיווק אבל עובד של. שנית, נדמה לי שיש פה מסלול לתואר שני שיכול לעניין אותך -ניהול טכנולוגיה. זה בדיוק נועד לאנשים כמוך עם רקע של תע"נ שמעוניינים להתקדם לניהול פרויקטים בהייטק. מאד ממליץ לך לברר פרטים פה. בהצלחה.
סגור