פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום אפרת, אני בת 24 בקרוב מאוד, לא עשיתי צבא כך שאפשר לומר ש"שרפתי" כבר הרבה שנים בציפייה לכיוון שיבוא- אני מתחילה להבין שהוא גם לא יבוא. אני נמשכת לכל מיני תחומים אבל חוששת מלהתחייב ללמוד אותם כמה שנים גם כשיפסיקו לעניין אותי או לחלופין לא למצוא עבודה טובה בסיומם. חשבתי ללמוד לתואר1 את אחד התארים שדרושים על מנת להתקבל ללימודי ההמשך של תרפיה באמצעות בעלי חיים מאחר ויש לי אהבה גדולה לבע"ח ורצון לעזור לחלשים. הבעיה היא שמשיחה עם בחור שעבר את המסלול הזה הבנתי שהתחום נורא בעייתי אם רוצים להתפרנס מיזה. גם ללימודי פילוסופיה אני נמשכת אבל יודעת שאין באמת מה לעשות עם תואר1 בזה ושרק הטופ של הטופ אחרי התואר השני הופכים למרצים או כותבים ספרים. את יכולה אולי לומר לי לאיזה מקצועות אפשר להמשיך לתואר2 עם תואר1 בפילוסופיה? או אולי להאיר את עיניי בנושא תרפיה באמצעות בע"ח? מודה מראש לתשובתך ומתנצלת על ההודעה הארוכה.
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 14:25  03/07/08
הי ליהי לגבי טיפול באמצעות בעלי חיים, אז כמובן שזה תלוי בכישוריך, ביכולת שלך לשווק עצמך ולהשתלב בעולם העבודה, זה נכון שלא מדובר במקצוע מסודר כמו : חשבונאות ולכן ההשתלבות בעולם העבודה נשענת הרבה על יוזמה ורצון. לגבי- פילוסופיה, לא מדובר במקצוע אלא בלימודי העשרה כללים שמתוכם ניתן לצמוח ולהתקדם לאפיקים רבים כגון: לכל עבודה הדורשת תואר ראשון כלשהו או לכל כיוון שלחלקם תצטרכי השלמות. אם את רוצה דווקא להמשיך בפילוסופיה אז כמובן תוכלי להיות מרצה באקדמיה. לפי מה שאת מספרת אינך מצליחה לקבל החלטה ולכן מציעה לך לפנות ליעוץ תעסוקתי במידה ואינך מתקדמת בבחירה. בהצלחה
סגור