פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רוני - help | 17:21  02/06/08
יש לי 2 בעיות והייתי שמחה אם תוכלי לעזור 1) יש לי שאלה לגביי אדריכלות לפי מה שהבנתי לימודיי אדריכלות נמשכים כ-5 שנים שלאחר מכן את נקראת "אדריכל רשום" 3 שנים שמאפשר לך לבנות בתים עד 3 קומות ושהשכר קרוב למינימום , האם כדי להשקיע כל כך הרבה שנים במקצוע הזה , האם הוא רווחי בשוק? 2)אני יותר הומנית מראלית ולמרות שעיצוב מאוד מעניין אותי אדריכלות לפי מה שהבנתי זה גם מתמטיקה ופיזיקה האם כדי לי ללמוד את זה ? תודה על העזרה!! ואם תוכלי להמליץ על אתרים\מקומות שיעזרו לי בנושא זה.
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 18:18  08/06/08
הי רוני שווה להשקיע אם זאת התשוקה שלך, החלום שלך ואת מספיק מחוברת לתחום. ממה שאני רואה ויודעת אדריכלים מוכשרים אינם מובטלים ויש להם כל הזמן עבודה. וכן יש צורך להיות קצת "ריאלי" יש צורך לערוך חישובים, אך לא מדובר במתמטיקה ברמה גבוהה ולכן לא נדרש להבין פיסיקה ומתמטיקה ברמה הדרושה למשל לתחום המחשבים או המחקר.
סגור